Loading...

Loading...

Janda Hot Ini dirogol, dikurung 10 jam

Loading...

IBU tunggal dirogol bekas kekasihnya dan dikurung kira-kira 10 jam di dalam stor di Kelana Jaya, Petaling Jaya, kelmarin. Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohd Zani Che Din berkata, kejadian dipercayai berlaku pada kira-kira 7 malam apabila mangsa berusia 31 tahun, ditarik suspek menaiki kereta dipandu seorang lelaki lain dan dibawa ke stor berkenaan. Beliau berkata, mangsa yang mempunyai seorang anak itu juga dikatakan dipukul beberapa kali, selain kaki dan tangannya diikat. “Setiba di stor terbabit, mangsa dipercayai dirogol bekas kekasihnya itu dan dikurung kira-kira 10 jam. “Bagaimanapun, mangsa berjaya melarikan diri pada 6 pagi sebelum meminta bantuan orang awam,” katanya ketika dihubungi, hari ini. Berikutan itu, katanya, polis menahan dua lelaki berusia 34 tahun disyaki terbabit dalam kes berkenaan. “Siasatan awal mendapati mangsa dan bekas kekasihnya itu saling mengenali sejak 2016,” katanya. Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

“Saya nak beritahu yang saya nak rasa kena rogol dengan lima tak cukup tau, teringin sangat nak kena rogol 10 orang lelaki” – Siti Amiza

Baca Juga : Kejadian Sangat Lucu Bang OjoL ( Ojeg Online ) 

Trending di media sosial rakaman video seorang peniaga online yang menjual peralatan seks mahu merasa dirinya dirogol lebih dari lima orang lelaki mencetuskan kemarahan netizen. Video yang dimuat naik Siti Amiza Baharuddin, 23, berdurasi 2 minit 12 saat yang dirakam dalam kereta ketika dia dalam perjalanan ke Alor Setar, Kedah. “Saya nak beritahu yang saya nak rasa kena rogoldengan lima tak cukup tau, teringin sangat nak kena rogol 10 orang lelaki. “Bekas suami saya, camni saja tak rasa langsung. Kecil, lepas itu dah pancut terus tidur. Masuk ini rasa apa? Alaa, macam budak kecil punya. Ingat kita ini budak kecil ke?

Baca Juga : WOW !!! Najib ‘berhidung Pinocchio’ muncul di akhbar Thailand 

“Kalau boleh nak dua ini. Sedap, bersih dan tak berbau. Besar. Nampak tak? Nak yang putih ini 4 dan yang gelap ini 6,” demikian katanya dalam video berkenaan.

Susulan viral video itu, pihak Unit Tindakan Khas CM Skuad Badar telah pergi ke rumah wanita berkenaan di Sungai Petani untuk mentarbiahnya agar bertaubat, kembali ke pangkal jalan, menjadi seorang peniaga yang berakhlak mulia dan beroleh rezeki yang halal toyyiba.

Ini kerana tindakan Siti Amiza itu boleh memburukkan nama baik kesucian Islam di mata masyarakat bukan Islam. Bagaimanapun, pihak berkenaan gagal menemui wanita berkenaan yang difahamkan tiada di rumah pada waktu itu. Sementara itu di media sosial, netizen tidak menolak kemungkinan bahawa apa yang dilakukan oleh wanita itu hanya sekadar strategi perniagaan bagi menaikkan semula perniagaannya yang dipercayai sudah sendu. “Alah, selepas ini dia akan tampil minta maaf. Kemudian dia jual produk dia, terus laku,” kata Rayme Lala.

“Strategi perniagaan. Wanita sentiasa menjadi barang promosi. Inilah contohnya. Semakin di up, semakin banyak duit dia dapat,” kata Tika Emilia.


Disember tahun lalu, Siti Amiza pernah dikecam di media sosial kerana pernah memuat naik status mencari suami untuk kahwin secara kontrak selepas bercerai pada 2016.

Dalam statusnya itu, Siti Amiza meletakkan syarat perkahwinan kontrak selama setahun saja dan dalam tempoh itu dia tidak akan menguruskan rumah tangga seperti mana kebiasaan yang dilakukan oleh golongan isteri. Malah dia juga tidak kisah jika suami ada kekasih lain.
Memetik laporan dari Harian Metro, Siti Amiza menjelaskan, dia berbuat demikian kerana tertekan selepas keluarganya meminta dia berkahwin segera.

Kalo mau lihat RESEP MASAKAN bisa Mampir KLIK DISINI

Sumber lipasterbang
loading...